Marketing gadżetami – jak zamówić smycze reklamowe?

Promowanie swojej marki za pośrednictwem drobnych gadżetów i upominków to dość popularna praktyka, która nawet małym przedsiębiorcom pomaga w dotarciu do szerszego grona potencjalnych klientów. Niestety, tego typu przedsięwzięcia często okazują się nieco problematyczne – nowi inwestorzy, którzy dopiero kładą pierwsze kroki na przepełnionym konkurencją rynku, nie zawsze wiedzą jak wyposażyć się w stosowne gadżety, aby móc skutecznie przeprowadzić taką kampanię reklamową. Oczywistym jest, że smycze z nadrukiem nie są czymś, co nabędziemy w pierwszym-lepszym sklepie z akcesoriami. Sęk tkwi w tym, że musi być to spersonalizowany sprzęt – smycz taka powinna zawierać nasze logo, nazwę, a najlepiej także podstawowe dane kontaktowe. Gdzie w takim razie można szukać odpowiedniego wyposażenia? Jedynym rozwiązaniem pozostaje tu zwrócenie się do profesjonalnych producentów, którzy przyjmują zamówienia na wykonanie dużych ilości smyczy reklamowych bazujących na indywidualnym projekcie.

Smycze reklamowe – zakupy przez Internet

Jeśli poszukujemy sprawdzonej i renomowanej firmy zajmującej się wyrobem smyczy, najlepiej jest zacząć od przeglądnięcia ofert zamieszczonych w Internecie. Wcale nie musimy wchodzić w kontakt z fizyczną placówką – w przypadku zamówień hurtowych, transport nie gra większej roli, szczególnie w przypadku akcesoriów tak lekkich jak smycze, gdzie można liczyć nawet na darmowy dowóz.

Jaka wielkość zamówienia okaże się optymalne? Jest to dość trudne pytanie, głównie z uwagi na to, że faktyczne zapotrzebowanie zdeterminowane jest przede wszystkim skalą kampanii marketingowej, którą mamy zamiar przeprowadzić. Tak czy inaczej, nawet jeśli nie wszystkie gadżety uda nam się rozdać, to zalegające w magazynach smycze reklamowe wcale się nie marnują, można wykorzystać je przy kolejnych akcjach promocyjnych. Należy pamiętać, że decydując się na większe zamówienie, będziemy mogli liczyć na dodatkowe zniżki oraz rabaty.

Proces zamówienia – jak spersonalizować swoje smycze?

Aby nabyte przez nas gadżety spełniły swoją rolę i zwróciły uwagę potencjalnych klientów na ofertę naszej firmy, należy zadbać o odpowiedni poziom ich spersonalizowania. Najskuteczniejszym sposobem na osiągnięcie satysfakcjonujących rezultatów jest stosowanie się do procedury, na której operuje większość producentów reklamowych smyczy.

Aby złożyć zamówienie, powinno się:

  • Przedstawić ogólny projekt smyczy
  • Podać ilość oraz typ egzemplarzy
  • Wybrać wariant kolorystyczny oraz użyte materiały
  • Dostarczyć producentowi grafikę loga
  • Sprecyzować dane, które chcemy zamieścić na smyczy

Wiele firm wytwarzających spersonalizowane smycze reklamowe zapewnia także wzgląd na ostateczny projekt produktu zanim zamówienie zostanie poddane realizacji. Pozwala to na uniknięcie niechcianych wpadek i pomyłek, które mogą kosztować nas całą partię wadliwych produktów, które nie nadają się do skutecznej kampanii marketingowej. Tak czy inaczej, rozsądnie jest kilkukrotnie upewnić się, że wszystkie zapewnione producentowi dane są poprawne.