Smycze reklamowe – dobry, czy zły pomysł?

Producenci artykułów reklamowych stawiają obecnie na rozbudowywanie dostępnego u nich asortymentu. Coraz większą uwagę zaczęto zwracać na gadżety reklamowe, które nie stają się przypadkowo rozdawanymi, tandetnymi upominkami, lecz dobrze wyprofilowanymi i przemyślanymi darami rzeczowymi, których oddziaływanie na konkretne decyzje zakupowe jest naprawdę bardzo silne. Warto wiedzieć, że nawet bardzo niepozorne smycze reklamowe mają olbrzymią siłę przebicia, z której żal byłoby nie skorzystać!

Dlaczego konsumenci tak lubią smycze z nadrukiem?

Cóż, tutaj można tylko gdybać – czy dlatego, że podświadomie wiedzą, że kiedyś się one przydadzą, czy też wolą jeszcze lepiej zabezpieczyć różne drobne przedmioty – np. klucze? Nie wiadomo. Niemniej jednak zawsze smycze przydadzą się do różnych celów – a leżąca w szufladzie i odnaleziona na pewno zostanie pozytywnie wykorzystana. Jest to więc uniwersalny, niedrogi i bardzo lubiany przez odbiorców reklamy gadżet.

Produkcja smyczy reklamowych nie jest kosztowna – najczęściej odbywa się ona o wykorzystanie różnych materiałów syntetycznych, które poddawane są obróbce cieplnej, cięciu laserowemu oraz różnym formom barwienia i drukowania – np. sitodrukiem lub technologią konwekcyjną. Ze względu na niski koszt oraz dowolne możliwości aranżacji estetycznej taśmy smyczy, jest to doskonałe narzędzie marketingowe z punktu widzenia kosztów i efektywności działań reklamowych.

Jakie są plusy i minusy zastosowania smyczy reklamowych?

Do elementarnych zalet zastosowania smyczy reklamowych należy zaliczyć:

  • Niski koszt,
  • Możliwość szybkiego zorganizowania materiałów promocyjnych (nawet w 24h),
  • Praktyczny charakter,
  • Możliwość wyboru różnych grubości taśm, wzorców oraz materiałów,

Istotnym atutem jest również fakt, iż smycze reklamowe mogą być skierowane do zróżnicowanych grup odbiorców – dorosłych mężczyzn, kobiet oraz dzieci.

Do minusów smyczy reklamowych zaliczymy:

  • Ograniczenie w możliwości przekazaniu treści marketingowych – wielkość, rodzaj materiału,
  • Mało elegancki charakter- nieodpowiednie jako upominek dla wysokiej rangi kontrahentów,
  • Ograniczone, choć szerokie zastosowanie,
  • Znaczną popularność i brak możliwości wyróżnienia się z tłumu firm,
zamów smycze reklamowe

Gdzie zamówić smycze reklamowe?

Zamówienie smyczy reklamowych jest błyskawiczne, a sam proces produkcji nie zajmuje wiele czasu. Firmy starają się wieloetapowo opracowywać produkty reklamowe dla swoich klientów, mając na uwadze możliwość dowolnego doboru materiału, kolorystyki, rodzaju i stylu nadruku. Przed zatwierdzeniem projektu klient zawsze otrzymywać powinien prototypy różnych smyczy do zatwierdzenia.